جمع بندی تمامی اطلاعاتی که از GTA V منتشر شده است
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : جمعه 19 آبان 1391
نویسنده : داني

بازی سه شخصیت قابل بازی خواهد داشت که Michael (فردسمت راست) ,Trevor (فرد سمت چپ) و Franklin (فرد سیاه پوست) نام دارند . در بازی یک خط داستانی وجود خواهد داشت و می توان با این سه شخصیت داستان را به پایان رساند نکته جالب اینجا است که در هر لحظه که لازم بدانید می توانید شخصیت قابل بازی را تغییر دهید. در پایین سه شخصیت را به صورت جداگانه بررسی می کنیم.

Michael:

او یک دزد حرفه ای بانک است و در سن ۴۰ سالگی به سر می برد و در محله Rockford Hills زندگی می کند . او با همسر خود رابطه بدی دارد . یک دختر نوجوان و پسری ۲۰ ساله دارد . او از دنیای خلافکاری به دلیل معامله ای که با FBI داشته است جدا شده بود اما پول بسیاری را از دست داده است و دوباره به دنیا خلافکاری بازگشته است.

Trevor:

trevor یک فرد ارتشی است که در خلبانی مهارت بسیار دارد . محل زندگی او در صحراها است . او یک روانی است و عاشق کشت و کشتار است . trevor بهترین و صمیمی ترین دوست Michael است . لازم به ذکر است که این شخصیت نیز در سن ۴۰ سالگی به سر می برد.

 

Franklin:

Franklin یک جوان ۲۰ ساله است و برای فردی ثروتمند کار می کند . او در زمینه معامله ماشین نیز کار می کند . Franklin در سواحل Vespucci زندگی می کند . او فردی بسیار جاه طلب است . او با Michael نیز رابطه دارد .

در تمام زمانی که بازی می کنید می توانید شخصیت قابل بازی را تعویض کنید به غیر از مواقعی که در ماموریت هستید . هر سه شخصیت در  بعضی از ماموریت های بازی حضور دارند . به طور مثال در یکی از ماموریت ها اصلی در بازی Trevor وظیفه کنترل هلیکوپتر را دارد و Michael از هلیکوپتر به پایین می اید و به قسمتی از ساختمان می رود . Franklin در بازی Sniper گروه است .اقای Dan Houser کارگردان بازی اعلام کرده است که در بازی از دست دادن وزن یا چاق شدن وسایر موارد وجود ندارد و خبری از روابط عاشقانه و … نیست . او در ادامه گفت که سه شخصیت توانایی ها خاص خود را دارند حتی خانه های و محله های ان ها با یکدیگر متفاوت است . او اعلام کرده است شخصیت پردازی در بازی به شدت قوی است .

طراح هنری بازی Aaron Garbut اعلام کرده است که این بازی یعنی GTA V از تلفیق سه بازی Red Dead ,San Andreas و Liberty City نیز بزرگتر است . چرا اینقدر بزرگ ؟ به این دلیل که LA بزرگترین شهر در دنیا است . کارگردان بازی Houser گفته است که ما می خواهیم چیزی بسیار بزرگتر و با کیفیت تر از San Andreas بسازیم و شهر را بزرگ جلوه دهیم. او اعلام کرد که در بازی شاهد مناطق زیبایی هستید و در بازی طبیعت زیبایی وجود خواهد داشت.

شما در بازی شاهد شخصیت های قبلی سری بازی های GTA نیز هستید . شخصیت های Liberty City و San Andreas و … و ممکن است در بازی با ان ها گفت و گو داشته باشید . در ضمن هوش مصنوعی بازی به شدت بالا است مردم در بازی در قبال کار هایی که انجام میدهید یک حرکت را نشان می دهند. اگر شما در محله خلافکارن  قدم بردارید شاهد صحنه های متفاوت تری هستید تا وقتی که  در یک فروشگاه مجلل قدم بر می دارید .

 

GTA V در بهار سال ۲۰۱۳ برای PS3 و Xbox360 منتشر می شود.

منبع:dbazinews.com

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: نقدبازي ها
برچسب‌ها: نقدبازي هاي جديد
آخرین مطالب